Kampen om Limonaden | Reklame
Eksamen projekt i valgfaget Interactive Promotional Video. Opgaven var at finde en kunde og lave en interaktiv reklame til dem. Vi gik all-in på projektet og havde alt for meget at lave på de 3 uger der var projektets forløb, men vi kom succesfuldt i mål. Der er ting vi gerne vil ændre på, men med tiden i mente er vi overordnet tilfredse.
Vi tog det interaktive til os og tog inspiration fra film som Bandersnatch og spil som Life Is Strange. Dvs. at alle valg har konsekvenser og der er 9 slutninger i 3 genrer til dem der har tålmodigheden.
Optaget på BlackMagic UraMini og redigeret i Adobe Premiere Pro og Audition
Da videoen køre på en lokal server opfordrer jeg til at give siden 1 minuts tid til at loade, inden du afspiller.
Produkt detaljer
Dato: | oktober 2019 |
---|---|
Kunde: | Sorring Bær |
Rolle: | Fotograf, klipper, lyd-mix, programmør |
Type: | Reklame |
Link: | http://njustesen.dk/sorring/ |